Sazino

مزایای استفاده از سازه های چادری

مزایای استفاده سازه های پارچه ای

مزایای استفاده از سازه های چادری

از جمله مزایای استفاده از سازه های چادری این است که این سازه ها محدود به مکان هایی خاص هستند. بنابراین این موضوع می تواند به کاربری و اهمیت استفاده از آن تاکید کند. استفاده از این سازه ها در استادیوم ها و یا پروژه هایی با متراز بزرگ می تواند کاربردی مناسبی داشته باشد. استفاده از این سازه ها به دلیل شباهت شان به سایه بان، می تواند برای هر موقعیتی بسیار مناسب باشند.
البته نمی توان استفاده از سازه های چادری را تنها به این موضوع محدود کرد. چرا که استفاده از آن با توجه به عملکردی که دارد می تواند در محیط های تجاری و اداری هم بسیار مناسب باشند و از نظر ظاهری هم معمولا به سه مدل مخروطی و اسبی و کششی ارائه می شوند. بنابراین در محیط های کوچک هم بسیار مناسب خواهند بود.
استفاده از این چادر ها با توجه به طراحی و سبک معماری که دارند بسیار جالب توجه است. شفافیت و انعطاف پذیری بالایی دارد. به همین جهت با توجه به سازه ای که در ان وجود دارد، می تواند باعث خاصیت در شفاف بودن و صیقلی بودن آن باشد. همین ویژگی باعث می شود که فضای محیط داخلی دارک و یا تیره نباشد.

استفاده از سازه های پارچه ای

 

معیار های یک شرکت سازه های پارچه ای

قطعاً اولین ویژگی که باعث بالارفتن تولید و رضایت مشتریان شده است، کیفیت در کارها بوده است. این موضوع در اولویت انتخاب یک محصول توسط هرکسی ارائه می شود. شرکت سازه های پارچه ای سازینو با توجه به نیاز مشتریان خود سعی دارد که بهترین ها را در قالب سازه ای پارچه ارائه کند. موضوع بعدی می تواند ساختار هایپار در انواع سازه های چادری باشد.
این ویژگی از جمله سازه های چادری است که دارای زیبایی خاصی در کار است. این ساختار در صورت بارش باران آب را جمع نمی کند. این موضوع هم از جمله معیار های شرکت سازینو در ساخت انواع سازه های چادری می باشد. سازینو در طراحی و تولید انواع سازه های چادری خود، مقاومت و دوام مناسب را مورد توجه قرار می دهد تا با توجه به کاربردی که سازه دارد دارد، بتواند در برابر شرایط سخت آب و هوایی به خوبی دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید  اجرای روف گاردن در تهران

چگونه یک آلاچیق چادری با کیفیت تهیه کنیم

استفاده از آلاچیق چادری می تواند برای هرکس بسیار مناسب باشد. زیرا می تواند یک محیط مناسب برای استراحت و… باشد. برای اینکه بتوان یک آلاچیق مناسب تهیه کرد باید از متریال مناسب و با کیفیت در آن استفاده کرد. معمولا از سازه هایی که از جنس فلز و یا چوب است برای ساخت بدنه یک آلاچیق چادری استفاده میکنند. توجه به دیواره های آلاچیق هم بسیار دارای اهمیت است.
در واقع هیچ دیواری در آن وجود ندارد اما بدنه آلاچیق توسط ستون ها نگه داری می شود. موضوع بعدی که در ساخت آلاچیق بسیار دارای اهمیت است، طراحی ظاهری آلاچیق است. آلاچیق در یک محیط باز قرار می گیرد، می تواند باغ و یا حیاط خانه و یا یک محیط عمومی باشد، بنابراین زیبایی ظاهری و رنگی که در آن استفاده می شود بسیار دارای اهمیت است.

مزایای استفاده سازه های پارچه ای

 

 

استاندارد های موجود برای سقف چادری

سقف چادری در انواع مختلفی ارائه می شود که یکی از از نمونه های آن می تواند سقف چادری متحرک باشد. استفاده از این پوشش چادری معمولا بر روی ریل های آلومینیومی قرار می گیرد. استفاده از آن ها با توجه به استاندارد هایی که در ساخت دارند بسیار توصیه می شوند. معمولا از آن ها در فضای های مسقف استفاده می شود. به عنوان مثال در رستوران، استادیوم، روف گاردن و کافی شاپ بسیار دارای اهمیت است. از جمله استاندارد ها می توانیم به کیفیت جنس آن ها و نوع ساخت، مقاومت در برابر شرایط بد آب و هوایی اشاره کرد. همچنین انعطاف پذیری در چادر می تواند بسیار دارای اهمیت باشد. این چادر ها دارای هزینه ارزان و حمل و نقل راحت می باشند.

بیشتر بخوانید  سازه های غشایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *