Sazino

استفاده از سازه های پارچه ای داخل ساختمان ها

خریدن سازه های پارچه ای

استفاده از سازه های پارچه ای داخل ساختمان ها

ما در تیم سازینو متخصص سازه های پارچه ای هستیم و می‌توانیم دقیقاً آنچه را که ساختمان شما نیاز دارد تا فضای بسیار دلپذیرتری را برای شماایجاد کند، برای شما طراحی کرده و آن را اجرا کنیم.

بسیاری از دفاتر و ساختمان‌ها از گرما و تابش بیش از حد خورشید رنج می‌برند. به‌ویژه ساختمان هایی که در طراحی آن ها شیشه به عنوان المان اصلی در طراحی استفاده شده است. به عنوان مثال ساختمان هایی که دارای نمای شیشه ای هستند و یا دارای سقف هستند. در واقع بسیاری از ساختمان ها و مراکز تجاری مدرن را درحال حاضر شیشه ای طراحی کرده و می سازند.

این  مورد می تواند برای هر کسی که در این شرایط کار می کند یا وقت خود را سپری می کند بسیار ناراحت کننده باشد چرا که در این موقعیت گرما خصوصا در مواقع گرم سال، بسیار تشدید میشود و شما میتوانید برای حل این مشکل از انواع سازه های پارچه ای و سازه چادری استفاده کنید.

سفارش سازه های پارچه ای

نکاتی درباره سازه پارچه ای

اگر شما هم در ساختمان و یا محل کار خود این مشکل را دارید، پیشنهاد ما استفاده از سازه های پارچه ای است. هر ساختمانی که با این مشکل دست و پنجه نرم می کند باید  ابتدا یک تحلیل کامل مسیر خورشید صورت بگیرد و برای این موقعیت ما توصیه میکنیم تا یک مدل سه بعدی از فضا و ردیابی داده های مسیر خورشید را ایجاد کنید. برای اینکار میتوانید از متخصصین کاربلد و ماهر و متخصص تیم ما کمک بگیرید. این تجزیه و تحلیل نشان می دهد که دقیقاً چگونه ساختمان و همچنین محل موردنظر شما تحت تأثیر حرکت خورشید در طول روز، فصول و در واقع در کل سال قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید  سقف متحرک

بعد از این مرحله که  وسعت مشکل تابش نور خورشید را درک کردیم، می‌توانیم با استفاده ازطراحی یکی از مدل سازه پارچه ای یک راه حل مناسب برای این مشکل پیدا کنیم.

بسته به ظاهر و آن چیزی که شما میخواهید به آن برسید، برای مثال اینکه چه مدل سازه ای مدنظرتان است، چه میزان بودجه داریدو … ما در تیم سازینو پارچه داخلی مناسب را برای انتخاب بهتر شما عزیزان توصیه می‌کنیم. بسته به نیاز شما و فضایی که قصد قرار دادن سازه های پارچه ای را در آن دارید، می توانیم یکی یا یک سری بادبان های سایه دار یا باله ها را طراحی کنیم. سازه های پارچه ای می‌توانند به ‌عنوان سایبان آفتاب‌گیر مستقل باشند و مانند یک سقف متحرک عمل کنند تا شما بتوانید هر زمان که خواستید آن ها را باز و بسته کنید. استفاده از انواع سقف های متحرک و سازه های پارچه ای متحرک بسیار آسان بوده و شما میتوانید به راحتی آن ها را جا به جا کنید تا شیشه ای که در پشت یا بالای آن ها قرار دارند را تمیز کنید.

سازه های پارچه ای داخی

مزایای استفاده از سازه های پارچه ای به عنواان آفتابگیر

  • کاهش تابش نور خورشید
  • جلوگیری از ایجاد گرمای ناراحت کننده
  • کارکنان و مراجعان شما حس بهتری خواهند داشت
  • این سازه ها از نظر بصری جذابیت و زیبایی دارند و فضای موردنظر شما را زیباتر میکنند

اگر شما م قصد دارید که از سازه های پارچه ای برای داخل و یا بیرون فضای کاری، فضای تجاری و … خود استفاده کنید و نیاز به راهنمایی دارید، میتوانید از طریق شماره های موجود در سایت با مشاوران تیم سازینو تماس بگیرید تا شما را کاملا راهنمایی کنند.

بیشتر بخوانید  سایبان کنار استخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *